dijous, 16 de juliol del 2009

sobre la reunió flash d'avui!

(parlo molt personalment, sóc la Maria)

Ei gent!!

Imagino que ningú s'ha enterat de la reunió que vaig planejar ahir a correcuita, em sap molt de greu que no la vaig publicitar molt, la vaig de d'un dia per l'altre i que estic molt a la parra i no m'enrecordava que avui començava l'acampada jove. Ho sento, culpa meva!!!

Hem estat 5 i parlant del que pensàvem i recopilant altres comentaris que s'havien fet hem decidit que s'ha de canviar el dia del Futbolí per problemes de temps i esdevenitments que coincideixen amb el dia en concret.

És per això que posem en marxa la iniciativa d'una enquesta en que tothom pugui votar quin dia dels que proposem els agrada més i els és més disponible. A la dreta d'aquest escrit és on podreu votar.

Moltes garses! aaa votar!

i garses també als comentaris anònims que rebem, li donen vidilla al blog que està más pallá que pacá, perquè segur que això ja no s'ho està llegint ningú , bé, dubto que algú s'hagi parat a llegir tot l'escrit i ara si volgues podria posar aquí mètodes reveladors per frenar la crisi que ningú se n'enteraría o jo qué sé que se me'n va la flapa ja, que és molt tard i vol ploure. Si heu llegit això deixeu un comentari que serà diver veure qui ha arribat fins aquí!

9 comentaris:

Anònim ha dit...

e arribat fins al final del comentari!
visca els pardals
(vaik a votaar)

salats ha dit...

Jo també hi he arribat !!!

Salut Pardals i a seguir currant !!!

Anònim ha dit...

els pardalets ja tenen facebook!

Anònim ha dit...

al pròxim comentari dl blog vull un mètode revelador x frenar la crisi, que jo també he arribat fins al final!

Anònim ha dit...

PROXIMAMENT... AL BLOG...!
EL VIDEO DE LA DISCO POST KEN!
+ algunes fotos dels campionats!

Anònim ha dit...

si hi ha un empat a les votacions k passara, farem 2 campionats de futbolí?? jajajaja

Pardalsalcap ha dit...

Números reveladors de l'experiment pel moment!

Han votat 14 persones i han comentat (sense contar aquest comentari) 6 persones!

Resultat: la gent sua dels escrits o bé sua d'escriure jaja

Gràcies de nou a tots aquets que sí comenteu!

visca vosaltres i visca Pardals

Roc ha dit...

Jo he arribat fins aqui.
Visca els pardals!
Visca el futbolí!
Visca el mètode (encara que no revelat) per frenar la crisi!
Visca la gent que tira coses endavant!
Visca i endavant!

ABEL ha dit...

jo tb he arribat a llegir fins al final akest i altres posts!!!

A continuar a tope pardals!!!!

( apunt: poseu alguna fotillo més al bloc que li dona vidilla, ni que sigui una foto que no tingui res a veure..... XD )